عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حمودی: امیدوارم از غیبت حیدری ضربه نخوریم/ پرسپولیس را دست کم نمی گیریم

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: غیبت خسرو حیدری در دربی اتفاق بدی برای استقلال است و امیدوارم نبودن او به ضرر ما تمام نشود.
به گزارش آبیته دات کام علی حمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران ، اظهارداشت: از مصدومیت حیدری خیلی ناراحت شدم. مصدومیت او اتفاق بدی در آستانه دربی بود. خسرو بازیکن تاثیرگذاری است و امیدوارم نبودن او به ضرر تیم ما تمام نشود.

وی ادامه داد: در نبودن حیدری کار من خیلی سخت تر می شود اما برای این بازی حساس کاملا آماده هستم و امیدوارم بتوانم در این بازی بهتر از همیشه کار کنم چرا که می دانم این بازی چقدر برای هواداران اهمیت دارد و همه فقط از این دیدار حساس برد می خواهند.

حمودی در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس گفت: شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق دارد. ما باید هوشمندانه بازی کنیم و نباید توجهی به شرایط پرسپولیس داشته باشیم. امیدوارم در این بازی هواداران را خوشحال کنیم و ۳ امتیاز را بگیریم. دست کم گرفتن پرسپولیس اشتباه است و ما نباید به خاطر نتایج اخیر این تیم فکر کنیم کار آسانی داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرطور که شده باید در این بازی پیروز شویم تا خاطره تلخ دربی سال گذشته را از ذهن هواداران پاک کنیم. این بازی بیشتر از همیشه حساس است و فقط برد می خواهیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:استقلال,اخبار,حاشیه,مطلب,عکس, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com